Kontaktcenter

2 juli öppnar Norrköpings nya kommungemensamma kontaktcenter. Allt för att det ska bli enklare och smidigare för dig och alla andra kommuninvånare att kontakta oss på Norrköpings kommun.

 

Livet är fullt av små och stora funderingar, frågor och beslut som ska tas. Oavsett vad som är viktigt för dig i ditt liv är du alltid välkommen att vända dig till Norrköpings nya kontaktcenter. Vi lyssnar, tar emot synpunkter och guidar. Allra helst kommer du att få svar direkt. Om inte det går så ser vi till att vägleda dig vidare.


Vad är ett kontaktcenter?
Ett kontaktcenter är en funktion dit kommuninvånarna kan vända sig för att få hjälp med sitt ärende inom kommunens samtliga verksamheter. Kontaktcenter arbetar på uppdrag från respektive kontor, där kontaktcenter blir vägen in via de kanaler du som kommuninvånare väljer att använda.

När Norrköpings nya kontaktcenter är igång i sommar blir det enkelt och smidigt för dig att kontakta oss. Du behöver aldrig fundera på vilket telefonnummer som är rätt. För oavsett vilken fråga du har, ringer du alltid samma nummer. Eller besöker oss på plats, förstås.

Öppettider
I juli kommer kontaktcenter ha öppet varje vardag kl. 07.45-16.00 och resterande delen av året är det öppet kl. 07.45-17.00.

Måndagen den 2 juli öppnar portarna på Trädgårdsgatan 21. Hoppas vi ses då!

Norrköpings kommuns kontaktcenter - snabbfakta. Öppnar 2 juli 2018, telefonnummer: 011-15 00 00. Adress: Rosen, Trädgårdsgatan 21

Kontakt